Saturday 27 August 2011

Kisah benar

Oh hey there readers :)

Seperti yang diberitahu awal-awal, blog ni milik three gorgeous teenagers. Gorgeous? Entahlah, yang pasti dua orang tu YA. Saya, tidak. Huehue *lap air mata

Ehem. Actually, ni first time lah menulis kat dalam blog ni. Nothing much to tell. Nothing much to share. Sekadar memperkenalkan diri ini yang tidak seberapa. Or maybe nak cerita how I met these two girls sebelum kitorang buat blog ni. Haa, lagi best. 

Al-kisahnya macam ni lah. Aku baru je kenal mereka. Ada lah dalam setahun lebih dah. Kira baru lah jugak kan? Nak kata member satu geng tidak lah, member yang sentiasa berkepit-kepitan pun tidak juga. Tapi kitorang member sekepala. Haha. Sekepala pasal apa itu aku tak tahu. Huehue. Aku masuk sekolah mereka last year. Mula-mula, memang sombong tahap gaban lah weh. Sembang tidak, senyum tidak and agaknya nak pandang pun tidak kut? So boleh imagine tak macam mana boleh terjadinya tiga sekawan, pastu buat blog pulak tu. Wah hebat hebat! *tepuk tangan untuk diri sendiri. YEAH

But whatever happens, aku nak cakap satu benda agak important la and you guys patut tahu benda ni :

WE'RE AWESOME! 

Hahaha. Tak malu kan? Takpe, kitorang sekepala. Kau berapa kepala?

Well, I'll be writing later on. SEE YA.

-Kotak^Kecik

0 comments:

Post a Comment