Friday 26 August 2011

Briefing .

Assalamualikum for all :)

One of the typer here :)

Aku tak ada apa apa yang boleh dibanggakan . kulit tak putih , muka tak comel , tak de harta yang melimpah ruah ,korang ada  life yang best best , member yang famous famous tapi aku rasa cukup aku ada family yang bahagia dan DIA , hanya satu , satu yang satu . itu sudah cukup buat aku .



Betul dan seriously aku rasa selfish kalau aku simpan pahala sorang sorang , mampuslah la kalau korang rasa ini cliche . i don't need any judgement people . sebab Allah sahaja yang akan judge aku nanti dekat padang tu . dekat bawah mathari yang super terik tu dan time tu no one akan tolong or bg payung . semua ada hal masing masing yang perlu diuruskan sementara tunggu giliran judgemental itu. hutang piutang segala . aisehh . dan di blog ini lahh akan aku coretkan something yang aku rasa nak dishare kat dekat dunia luarr sebab one the face tu face tak mampu berkata apa apa . keep on typing keep on typing :)

tomato kering  .

0 comments:

Post a Comment