Saturday 8 October 2011

Chantek

Assalamualaikum

Heyy fellass ,lame doe tak post entry .Hahaha biaselaa semue buzy dengan hal masing masing .So entry hari di inspired oleh somebody yg dah bukak mate aku about what chantek is :)Actuallt it's 'cantik' but nak bajet poyo typelaa 'chantek' *sumpah statement tuu bangang .

Bile cakap pasal chantek kan ,ape first prediction korang ?Sure kepale hotak dahh dok tebayang rupe Fasha Sandha ,Nasha Aziz ,Tiz Zakiah .Betul tak ?Ya ya ya aku pun manusie biase ,tak lari dari fitrah melihat kecantikan tuu berasal dari paras rupe .Tapi korang sedar tak satu bende ,yang seorang manusie tak kan cantik kalau inner die busuk macam sampah ?Alaaa people always forget bout that ,sebab diorang rase chantek rupe paras tuu is the main thing .

Teringat incident yg inspired aku pasal entry ni .Nak kasi pendek ceghite camnilaa ,tengah dok aku sebok mengusha belog sorang mamat hensem ni hati pun tetanye tanye laa gak "rupe ade ,awek mane ?" yaa ,biaselaa tuu kan .Lumrah ,scroll dok scroll akhirnye jumpelaa gambar si awek ni ,first impression aku ngan membe2 aku yg tengok time tuu "waaaa !awek die biase jee kot !" suare kedue pulak cakap "memang biase gile weyy ,aku rase kau lagi cun " .Aku terdiam ,fikir panjang laa jugak ,sambil tangan terus mengscroll gamba gamba diorang 

Dalam hati mmg adelaa jugak telintas 'aku rase die patut dapat lebih cun dari ni' sumpah kepale hotak aku mmg evil gile time tuu .Tapi tak laa pulak aku biar se evil terus dalam kepale ,aku terus carik ape yg menampak kan si awek ni chantek .Then ,bukaklaa belog si awek .Scroll ,scroll ,dan scroll .Habes semue entry die aku selongkar ,dari awl sampai habes .*Senyum .Sebab time tuu aku rase aku dahh jumpe ape yg buad die chantek .

She's being herself .Not a copycat :)

Si awek tuu mmg pelik ,tapi aku rase pelik tulaa menampakkan die chantek .Si awek mmg kerek ,tp kerek tulaa menampakkan die sweet .Si awek ,mmg tak sechantek mereke mereke yg mengate beliau sampai sanggup mengstalk beliau ,tp die nampah chantek sebab die strong lady :)

So ,conclusionnye ,to lady kat luar sane kalau ade org cakap uolllsss tak chantek ,abaikan .Sebab diorang tak kenal kau pun .Chantek bukan dekat luar je ,tapi dalam mesti mau chantek maa ,baru  gua boleh iktiraf luu pelempuan chantek :)Be yourself ,people will love for who you are 

*sihatikaca


0 comments:

Post a Comment